tisdag

Jobb, jobb jobb.. känns inte som att jag gör annat än jobbar just nu.. Imorgon ska jag jobba för Elin, och på torsdag jobbar jag både elins pass, och mitt eget.. Men men, det blir ju pengar av det.

Kan jag få träffa min sambo någongång eller? Känns som att vi har gått om varandra i två veckor.. minst.. Har bara träffats korta stunder. Han kommer hem efter jag gått och lagt mig, och jag går upp innan han vaknar.. :(
Vi ska ta igen det på lördag.. Då jobbar jag till ett så efter det ska vi mysa :D Ska fira Frida på kvällen.. ska bli riktigt kul!

Jag hoppas att det blir lika fint väder imorgon som det varit innan i veckan.. För isåfall ska jag och Frida till stranden :D Jag jobbar bara till två så efter det ska jag lata mig!! :)

Nej, duschen kallar, sen sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback