söndag

Ja, man mår väl som man förtjänar idag :P Fast det är faktiskt inte så farligt.. Sov till halv 12, helt sjukt. Så länge har jag inte sovit på år och dar känns det som :)

Hade en jättetrevligt dag/kväll/natt igår..
Efter jobbet igår åkte jag och Berra till Helsingör.. Men regnet öste ner så det blev inget mysigt strosande :S Snarade löpning mellan affärerna.

Köpte iaf detta urfina durkslag!! Me Love!



Handlade ett par flaskor vin och en box också.. Kan vara bra att ha hemma :)

Vid sextiden kom vi hem till Frida.. Minglade runt lite och drack fördrinkar.. Sen var det dags för mat, och vilken mat sen.. Mmm, supergott.. Fläskfile, kycklingfileer, kassler, pasta, sallad, tsatsiki, melon.. Ja, där var allt!! :)
Vi försöker dra ihop ett lag till beachhandbollen i sommar... Hade varit så sjukt fint!! :) Förutom förra sommaren har jag spelat alla år som jag kan komma ihåg :P

Sen blev det Tivoli och där var det fett ös.. haha, shit vad man dansade!!

TACK FRIDA, OCH ALLA NI ANDRA FÖR EN TOPPENKVÄLL!!

usch, känner inte alls för att jobba idag :S sjätte dagen på rad.. så trååkigt!! Men det är bra pengar idag iaf.. 100% :)

Kommentarer
Postat av: skoj

Hade varit grymmt skoj med lite beachhandboll i år =) haha

2007-06-18 @ 00:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback