söndag

Ahh, ska aldrig ha hund.. Är hundvakt denna helgen eftersom mamma och pappa är iväg. Han kom och väckte mig kl 7 imorse.. Gick upp och släppte ut honom. Gick och la mig igen. Han var där en gång i kvarten och puffade på mig. Så fruktansvärt trött är jag idag :S
Kvällen igår hos Henrik var mkt trevlig. Vi kom försent, som vanligt.
Vi blev uppdelade i lag och lekte en lek. Vårt lag borde vunnit varenda omgång, men vi skyller på en orättvis domare :P
Sen gick vi ner till åtomten för att äta. Supergod mat verkligen. En massa god plockmat. Det är det bästa :)
När det började bli mörkt samlades alla vid borden för en överraskning.. Ute på bryggan stod en eldslukare.. Häftigt :) Till och med hunden zack var inponerad, han stod och skällde hela tiden, haha!

Sen blev jag såå trött, hade sovit för lite timmar natten innan och sen varit igång hela dan igår.. Så jag cyklade hem vid 12. Men jag hade otroligt trevligt fram tills dess :)

Idag ska jag åka hem till Helsingborg.. Försökte övertala adam att ta rundan om helsingborg när dom ska till borås. Men jag vet inte om jag lyckades.. Får ringa sen och kolla med honom.. Annars blir det tåg..

Sjuk match igår förresten.. Får man verkligen göra så? Ta BORT Danmarks mål pga bråk? Dom har ju ändå gjort målen liksom.. Men jag klagar inte :)
Skulle inte vilja vara killen som slog ner domaren nu iaf, haha. Hela danmark måste hata honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback