onsdag

nu sitter jag här och väntar på berra.. Han är på anställningsintervju.. Sen ska vi ut till väla och ikea :) Tänkte att jag skulle köpa en kamera idag.. Men den jag vill ha finns tydligen inte här i hbg :S Ska se om dom kanske kan ta hem den.. Annars får jag fixa det i kristianstad i helgen.. Blir antagligen att jag åker dit för att fira adam på lördag :)

På söndag åker berra till Bulgarien.. Sådär huxflux. haha..
Kommer bli tomt här :S men jag har nog att göra..
Har iaf bestämt att jag ska ha en sjuk diet nästa vecka.. Kan inte ha det när berra är hemma, haha!!
Ska bara äta frukt hela veckan!!

Nej, ska man gå och göra sig iordning kanske? Tog en timmes promenad innan.. Det var skönt, men det regnade lite grann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback