måndag

Vilken värme.. Helt underbart..
Har suttit instängd på jobbet i två hela dagar nu.. så idag ska jag njuta :)
Igår fick jag en glass av chefen för att jag varit så duktig.. Försäljningsrekord båda dagarna :D
Också kom det in en kund och gav mig hemmagjord flädersaft, bara för att jag sa att jag tyckte om det.. haha!

Efter jobbet satte jag mig i mammas lilla pärla.. Michael Jackson på högsta nivå, också bar det iväg till åhus!

Väl framme satt och och pappa och försökte klura ut hur hans nya mobil fungerar.. Om man är oteknisk, varför väljer man en mobil som man inte förstår sig på då? :P

Sen kollade vi igenom alla grejor som pappa tagit med sig ifrån farmors lägenhet. Jag och Berra ska få superfina bestick. Jag älskar dom :)

Sen ska jag till tandläkaren, gaah. hatar att gå dit.. Men sen ska jag och min syster köra moppe ifrån stan till åhus.. Haha.. Ner till stranden och få lite färg!! :)

Nej, nu ska jag ut i solen.. Får ta en promenad med boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback