måndag

Började jobba halv 8 imorse, jääsp.. Tog verkligen emot att gå upp då.. Och speciellt när berra låg kvar i sängen. Har ju saknat min honey!
Igår åkte jag med Adam och tjejerna hit.. Sen följde dom med upp på en kopp kaffe, trevligt :) Men här var stökigt, så jag vet inte vad..

Har jobbat i frukten hela dan idag... Måndag-städdag.. Man plockar ner varenda jävla äpple, dammsuger bakom, torkar av och lägger tillbaka varenda jävla äpple igen.. (och alla andra sorters frukt också förstås) Är rätt så trött i ryggen nu..
Jag råkade få ur mig en lite knasig kommentar idag.. Var på väg ner till frukten för att fylla på.. En säck med gul lök trillade av vagnen och en kund hjälpte mig att lasta upp den igen, varpå jag utbrister:
-Oj oj oj, här trillar mina lökar av!!

Haha, han garvade :)

Nu börjar jag bli hungrig.. Får fixa något..

Kommentarer
Postat av: Henrik

Vadå typisk Milla-kommentar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback