lördag

Inte hunnit sitta vid datorn på hur länge som helst.. Låg ju helt efter i alla bloggar, men nu har jag läst ifatt :)
Igår tog jag, berra och samme tåget till åhus. Skulle runt på lite studenter och så :)
Försöka köra bil i stan vid 3 tiden var ingen lyckad idé, haha!

Åkte iaf hem till Annie och var där i ett par timmar, mys pys.. så längesen vi sågs nu..
Sen åkte jag vidare hem till Philip.. Där var det mer folk och fler och fler anslöt.. Jag skulle ta mammas bil och köra hem till hbg på kvällen så jag skulle köra i lämlig tid var det tänkt.. Men jag hade så trevligt så jag sköt på det hela tiden..  :)
Hem kom jag iaf.. Och idag har jag jobbat 8-21.. SÅÅ sjukt mkt folk.. Sprang runt som en skållad råtta hela dan.. Pust pust pust.. Aja, nu ska jag sova iaf, för imorgon blir det 9-21 pass.. Sen kör jag tillbaka till Åhus med mammas bil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback