fredag

Hemma i Åhus över helgen.. skönt, men tråkigt att vara borta ifrån min käresta :(
Idag har jag mest slappat, legat ute i solen och läst.. Var nere och tog en glass med Emma precis, och ikväll blir det morsdagsmiddag med mamma :)
Adamo är påväg ner så det kanske blir en runda bort dit lite senare.. Är lite sugen på en runda in till stan och kolla läget med..



Jessica och Mia, vilka ni nu är.. är ju trevligt med okända personer som läser :)
Klart att man inte ser likadan ut när man festar som när man sitter hemma och slappar, det gör väl ingen?
Man kan se att det är hon på bilderna men jag menar bara att hon ser väldigt annorlunda ut så sminkad mot hur jag har sett henne. Hon har tur som lyckas se söt ut osminkad med :)

Kommentarer
Postat av: Jessica & Mia

Vi är kollegor till Monia.

2007-06-02 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback