torsdag

Med största sannolikhet flyttar vi den 1 september!! :)
Var nere på Helsingborgshem idag på möte, och det gick toppen..
Inga kontrakt är skrivna än så man får inte ta ut segern i förskott..
Men hoppas hoppas hoppas :D

Ikväll ska jag, Elin och Petter kolla på Per Gessle.. (Ja, jag är ett bihang till det där paret)
Så jag ska snart fixa lite picknick.. Frukt, kex och ost får det bli :)
Hade varit gott med vin också, men man får varken ta med sig flaskor eller burkar in på området.. Hur tänkte dom där? Tänk om man är törstig?

Imorgon ska jag och mamma till Helsingör och fylla på spritförrådet.. Ska handla till syrrans 25 års fest..
Och gå och strosa såklart.. Det är ett måste när man är i Helsingör!

Berra ligger här bredvid och leker med sin nya telefon.. Han muttrar att samsung inte är krångliga..
Jag tänker för mig själv att det kanske bara är vi med välutvecklade hjärnor som förstår sig på dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback