torsdag

Jag är en sjukling idag igen. Ligger här på mitt flickrum i Åhus. Har släpat in pappas laptop här.. Vilket var lättare sagt än gjort.. En jävla massa sladdar han hade kopplade till den.. Har man inte laptop för att man ska kunna flytta runt den? Suck, pappsen.

Ligger här och dricker varm oboý och lyssnar på regnet.. mys.. Jag skulle egentligen jobba ikväll, men det är nog inte så smart för mig att ge mig ut någonstans. Så jag fick ringa och sjukskriva mig innan..

Var en superkväll igår, verkligen. Förutom att jag hade lite känningar av febern..
Helrör efter helrör kom in.. haha, vet inte riktigt hur många vi kom upp i?
Även lite champange slank ner.. Tack för det Kristofer :)

Och underbara Ulle kom in och hämtade oss sen.. Världens bästa! :)
Tim mådde sådär under bilresan så det blev väl en sådär 5 stopp på vägen.. haha!

Lägger upp bilder sen när jag är hemma i hbg igen.. Vilket borde vara imorgon.. Tror inte jag fick med mig sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback