torsdag

Usch, jag hatar att sova själv.. Var helt säker på att det var någon inne i lägenheten inatt som skulle stycka mig eller nått.. Hade köksfönstret öppet men jag vågade inte gå och stänga det.. Trodde typ att någon låg under sängen och skulle rycka tag i mina fötter.. Haha, jag är en mes. JAG VET! :)
Idag kommer iaf berra hem ifrån Åhus.. Så jag slipper sova själv..

Idag har jag inte så mkt på schemat.. ska jobba ikväll, börjar 4.. Innan dess tänkte jag hinna städa lite.. dammsuga och så..
Vill ha lön NUU, hittade så mkt fina saker nere på stan igår.. Medans alla shoppar loss den 25de får jag gå och suckta efter saker i skyltfönstren.. Får inte lön förrens den 27de varje månad.. Det är rätt så segt..
Imorgon ska jag iaf klippa mig.. Är lite sugen på att klippa av allt? men det vågar jag nog inte.. Har gått och längtat efter att det ska växa ut igen..

Aja, frukost nu.. Sen ska jag ner och sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback