torsdag kväll

Rätt så seg kväll på jobbet idag.. tänkte egentligen inte äta något efter jobbet, men min mage höll inte med.. Så det fick bli rostbiff och potatissallad :) Berra är ute och partar idag.. Jag har NADA pengar.. (två timmar till lön) så jag sitter hemma och slappar..
Anna ringde precis och vi planerade kräftskivan som vi förhoppningsvis ska ha.. Hoppas verkligen att det blir av. kan bli så sjukt fint :) Hela gänget drar upp till Göteborg/Borås/Landet och festar riktigt jävla ordentligt :) Får snacka ihop oss i helgen..

På lördag ska jag träffa min underbara Josefin, efter 10 månader ifrån varandra.. Ska bli superroligt.. :)


Kommentarer
Postat av: angelina

jag ville bara, igen, säga hur roligt det var att träffa dig härromhelgen! hoppas det kan hända igen någon gång i framtiden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback