tisdag

Spenderade kvällen igår och hela dagen i dag i Varberg.
Tömde ut farmors lägenhet. Rensade och rensade och rensade.. Tufft att gå igenom en massa.. Så mycket minnen.
Hittade endel saker som jag ville ha.. En underbar gammal kaffeservis.. Har första tjing på hennes vitrinskåp också.. Dom behöver målas om och göras om lite men det är lätt som en plätt :) Har tagit kort på dom, så Berra kommer ihåg vilka det är.. Han får ju vara med och avgöra :)
Hittade lite coola sjalar och en väska som jag redan älskar.. Kommer bli sommarens bästa :)

I förmiddags var vi och hälsade på Farmor på hemmet där hon nu ska spendera all sin tid.. Fint boende och personalen verkade trevlig.. Så hoppas hon kan trivas där.. Hon är rätt så rörig i skallen nu så hon har inte koll på någonting direkt.. Min söta farmor!




Imorgon ska jag måla brädor till syrrans hus.. Så om ni har vägarna förbi horna så kom in och säg hej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback