söndag

Min sista semesterdag :S Jag sov till strax över tolv, helt stört.. Så länge brukar jag aldrig sova.. Då kan jag säkert inte somna ikväll, rätt så drygt!
Måste ta mig hem till helsingborg snart för det ska tydligen bli galet regnoväder idag igen... Äkta svensk sommar det!

Helgen har varit trevlig.. I fredes var jag och mamma i helsingör och shoppade loss.. Sen åkte jag med henne till Åhus.. Direkt hem till Sebbe och korka upp :) Sen vidare till handelsbaren där det var mkt mkt folk, och mkt mkt bråk.. Förstår inte att folk inte kan gå ut utan att bråka?
Kvällen var iaf mkt trevlig.. Trots endel missöden med min arm.. Hrm.. :)

Igår var jag och mamma ute och hälsade på syrran på scoutlägret.. Det var rätt så mäktigt.. Jag som varit scout från det att jag föddes i stort sett, tills jag gick i 3-4 kanske? kände ju igen mig i lägerlivet..
Otroligt mkt folk där!!

Igårkväll var vi hemma hos Henke.. Hans föräldrar hade sommarparty så vi var lekledare.. Självklart drog jag det kortaste strået och fick den jobbigaste uppgiften.. Oversize-memory.. Jag sprang som en tok och vände plattor..
Men det var roligt! :) Sen fick vi supergod mat som tack för hjälpen..
Vi satte oss och tittade på film.. Var hemma sent så det var antagligen därför jag sov så länge idag..


Nej, nu ska jag klä på mig och packa..




Kommentarer
Postat av: Maria

Ehh ja lätt att vi skulle spelat beachhandboll igen :) Så jävla ball.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback