söndag

Ja, vad ska jag göra med mitt liv? Idag har varit en ångestdag.. Hjärnan har snurrat och snurrat.. Jag vill börja plugga.. Jag vill bygga upp mitt liv här i helsingborg.. Inte bara längta till Åhus alltid.. Jag är otroligt sugen på att börja läsa till hösten.. Men vad? Och nu känns det ju försent.. Jag skulle vilja läsa ett par kurser i Lund för att se vad jag vill göra..

Tur att min underbara Josefin har kommit hem igen.. Finns ingen som är så lätt att prata med!!

Igår hade jag iaf en supertrevlig kväll.. Vi var hemma hos Josefin alla tjejerna.. Käkade gott, drack gott och snackade en massa skit :)
Sen blev det banken och boombar.. Sen taxi till Åhus.

image154

Jag har förresten klippt lugg, vad tycks??

Kommentarer
Postat av: angelina

JÄTTEFINT!

Postat av: Josefin

Ahhhh, varför bor du inte i Kristianstad längre??? Saknar att träffa dig på kvällarna!! Ringer dig i veckan vännen <3 Miss u pusspuss

2007-07-31 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback