onsdag

Ja, man får väl uppdatera här.. har inte gjort det på ett par dagar..
Så skönt att inte behöva tänka på att gå och lägga sig tidigt ikväll.. Börjar inte förrens fyra imorgon.
Har jobbat öppning mån, tis, ons.. Så då måste man gå och lägga sig fast man inte är trött..

Jobbade till två idag.. Eftersom regnet öste ner när jag gick till jobbet imorse tog jag gummistövlar på mig.. När jag sen skulle gå upp och möta mina flickor på stan hade självklart solen tittat fram.. Så jag gick hem och bytte skor, sen ner på stan och möta upp tvillingarna..
Sen mötte vi upp malin och madde.. Sen självklart Espressohouse.. :)

 Jag och Frida i dom nya supersköna solstolarna på gröningen :)
 Anna och Malin
 Jag och min Frida igen :)

Sen gick vi hem till mig en stund.. Fredrik kom hit med motorcykeln.. den var snygg :)
Sen kände vi för lite mer fika så det fick bli Mezo..
 Frida är lycklig med sin morotskaka :)
 Fredde och Anna
 Malin
 Jag är lycklig med min Latte :)

Nej, nu ska jag kolla på "so you think you can dance"
Jag måste börja dansa igen.. saknar det som fan!!
Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback