onsdag

Jaha, då var det onsdag.. Endast fyra dagar kvar av min semester.. suck :S
Imorgon ska jag hem till helsingborg för att gå på möte och sen på kvällen kolla på Per Gessle på Sofiero..
På fredag ska jag och mamma ta en tur till helsingör och sen åker jag nog med henne tillbaka till Åhus igen..

Dagen idag har varit lugn.. Har spenderat stor del av den hos familjen persson.. Sen åkte jag in till stan för lite mys i tivoliparken med Maria och Johanna.. Har inte träffat dom sen studenten så det var hemskt trevligt :)

Nu sitter jag här och har ingenting att göra?! Mamma och pappa är inte hemma.. Berra är iväg..
Ska iaf unna mig lite god middag hade jag tänkt..

Lasagne med zuccini och keso.. mumma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback