måndag

Vilken skitdag.. Jag har mått kasst hela dan, min hjärna snurrar på högvarv.. Men vad tänker jag egentligen på? Det vet jag faktiskt inte själv.. Vart är jag påväg? Vad vill jag med mitt liv?
Har varit vresig och mest muttrat för mig själv.. Världens kortaste stubin.. Höll på att smälla till en kärring i 50 års-åldern innan.. Hon stannade PRECIS framför mig.. Höll på att gå rakt in i henne.. Jag kände att högern vaknade till liv.. Men jag nöjde mig med att stampa demostrativt i marken och använda mig av min bästa mördarblick.. Hon såg rädd ut!
Nej, jag gömde mig bakom min solglasögon när jag gick upp imorse, och bakom dom har jag levt hela dan! Och med sister hazel på högsta hela tågresan hem..
Släpade mig hem till Elin, för jag kände att jag behövde sällskap.. Vi börjar kocka ihop lite middag. kycklingfiléer och bulgur.. Men då ringde dom ifrån jobbet och frågade varför Elin inte var där. Hon visste inte ens om att hon skulle jobbat?
Så jag tog mig tillbaka ner till stan.. In på Gina, för där brukar jag bli glad.. Köpte ett vitt linne, en knallorange t-shirt och en scarf.. Blev på lite bättre humör. Tog mig hem i regnet och hittade en postavi innanför dörren.. Ner till tipsbutiken för att hämta mitt paket med tre fina klänningar och en vit tunika.. Superfint.. Blev lite gladare..

Men nu har jag försvunnit iväg i tankar igen.. Jag tycker inte om att vara ensam hemma.. Ringde Julia och fick en del ur mina tankar.. Du är underbar vännen!

JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING.. KOM HEM NU!! Du ska inte ligga och gotta dig i sängen.. Du ska vara hemma hos mig, FÖRSTÅ DET!!

Ahh, jävla grannar.. Nu har dom borrat i väggen i en kvart i sträck.. Får man verkligen göra det såhär dags? Om dom inte slutar inom fem minuter får dom smaka på högern..

(Förlåt om jag är något negativ idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback