lördag

Idag har jag jobbat.. det gick faktiskt bra.. Febern är helt borta.. Men halsen klagar fortfarande :S
Ska jobba imorgon också, så jag ska nana kudden snart.. Fixade så att Sandra kommer in och jobbar kvällen för mig imorgon.. Känns inte så smart att jobba 12 timmar när man är småkrasslig.
Trodde att jag skulle få tillbringa min söndagkväll med honey, men han kommer hem sent imorgonkväll. Till åhus. Så det är inte säkert han kommer hit då ens :S

På måndagkväll åker jag upp till farmor för att rensa ut hennes lägenhet.. Får se om man hittar något av intresse. Stannar till tisdag och då åker jag med mammi och pappi till åhus..

Så jag har 7 timmars jobb framför mig imorgon.. Sen går jag på semester :D Min första betalda semester någonsin.. Jag är vuxen :)

Nu sitter jag här och smaskar i mig körsbärstomater.. Mumma :D typ världens bästa kvällsmat..
Hatar att jobba stängning.. Är inte hemma förrens halv tio och då är det ju på tok för sent att äta kvällsmat.. Får bli lite frukt eller så, annars blir man tjockis.

Har förresten gått ner mina tre komplexkilo igen :D

Sov så gott, gott folk! Bilder kommer upp imorgon.. Orkar inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback