fredag

nej, jag börjar bli dålig på att uppdatera här.. Har fullt upp hela tiden :P
Igår hade jag en riktig heldag med pappa.. Först var vi i bromölla för att hämta en list till badrummet.. Gick exklusiv rundvandring på Ifö Sanitär.. haha.. Så nu har jag bestämt hur jag och Berra ska inreda vårt kommande badrum när vi skaffar hus. (Om x antal år). Sen var vi på Ekohallen och bytte en lampa, köpte lite lådor att ha i min garderob här hemma.. En fasansfull röra där nu.
Hittade världens coolaste moppe.. En rosa vespa, sån skulle man haft :D
Sen körde vi hem och hämtade mamma, in till stan och kollade lite där.. Och lunch på Zekes, självklart :D

På kvällen sen strosade jag runt på kristianstadsdagarna med Emma, Nord och Björn.. Det var trevligt.. Och shit vad vi käkade.. Först åt vi langos.. Längtar efter dom varje år.. men fan, dom är ju inte goda?? Sen satte vi oss på duvanders och drack kaffe.. En tjillevipp slank också ner :)

Idag ska jag in till stan och fika med johannes.. Vi ska planera min nya tatuering.. Åhh, den kommer bli så fin!!
Måste till horna och hämta papperna ifrån pappas bil för dom har han såklart kört iväg med.

Tänkte att jag skulle hinna med en runda hem till mormor också idag..

Imorgon ska jag hem till Helsingborg och träffa honey lite.. På kvällen ska jag och Elin till Båstad.. Min Elin.. Har umgåtts för lite med henne på sista tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback