fredag

Best boss ever..
Ringde Tobias precis och berättade att jag fortfarande är krasslig.. Men att jag ändå kunde jobba i helgen.. Dock inte mitt 13 timmars pass imorgon.. Så go som han är går han in och tar min förmiddag imorgon, så jag börjar ett :)
Sitter fortfarande kvar i Åhus, ska ta mig hem mot helsingborg senare idag.. Väntar på att mamma ska komma hem så hon kan skjutsa mig till tåget :)
Har ju ändå inte ett skit att göra i lägenheten när inte berra är hemma :S

Nej, dags för frukost kanske? Sov till 11 idag, hjälp, det är inte ofta!
Men febern är borta iaf, så det var behövligt!

Kommentarer
Postat av: angelina

jag sov till halv tre, men för att erkänna spelade jag lite datorspel när jag kom hem Och kollade på o.c :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback