fortf söndag

Usch vad jag är godissugen.. har ju faktiskt lyckats gå ner mina kilo igen.. så man kanske får unna sig lite?
Undrar om berra kommer hem ikväll? Hoppas han gör det.. Vill inte sova själv en natt till, såå tråkigt!!!

Jag har packat.. Kommer ju antagligen vara i Åhus största delen av min semester.. Men två väskor?? Hur mkt jag än sorterade bort gick det inte att minska mer.. Vill kunna ha lite valmöjligheter.. Oftast är jag ju bara där över en helg och har ett par ombyten med mig.. Men jag vet ju inte vad det blir för väder om en vecka? Nej, bäst att packa med sig mkt :)
N, får det bli en runda ner till videomix och sen en långdusch.. Det blir att slötitta på en rulle ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback