onsdag

onsdag idag, och som vanligt tvättar jag, men bara lite lakan och så idag så det är snart klart. Sen ska jag ner och träna med Elin, ska bli superkul :)

Imorgon tar tobias över ica hamilton, det ska bli spännande att se hur det går, det blir nog jättebra tror jag. Så från och med imorgon har jag ny chef.. Ska inleda dagen med en gemensam frukost allihopa.. KL ÅTTA!!! jag som inte börjar förrens 2. men men, ska se om jag kommer iväg och träna däremellan. eller så går jag helt enkelt hem och lägger mig igen :)

Nu har jag precis ätit lunch, lasange.. som jag lagade igår.. mmm, supergott.. jag börjar komma in i det här med matlagning nu :)

Den 19 april åker jag till London, det ska bli skönt/kul att komma iväg, bort ifrån vardagen lite..

Puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback