onsdag

oj, vad jag känner mig effektiv idag. Vaknade med en hemsk huvudvärk imorse och kände bara för att dra täcket över huvudet och ligga i sängen hela dan. Älsklingen kom in med alvedon innan han gick till skolan, för söt :) Jag tog iaf kraft till mig och gick upp.. Sen blev det fart på mig, har hunnit diska all disk, plocka undan alla kläder ifrån soffan, luncha med lina, skriva tack-kort till mormor och farmor och sådär efter min 20 års-fest och tvätta sex maskiner !SEX MASKINER! (helt sjukt). Nu hänger allt på tork, har en timme kvar.. Sen ska jag hör och häpna iväg och träna.. Hoppas jag inte fegar ur bara, men jag måste säga att sängen ser lockande ut.. NEJ, JAG SKA!! sen basta efteråt, mm, skönt.

Puss puss på er mina trogna fans! (?!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom du iväg till träning eller? Jag kom precis hem från min, känns bra att börja komma igång lite nu =) Ses vi i helgen? Hoppas de =) Ha de kalas! Puss o kram

2007-01-25 @ 18:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback