champange

TACK ALLA SOM GJORDE MIN FÖDELSEDAG SÅ UNDERBAR!!

champange

Kvällen blev hur lyckad som helst, hade jättetrevligt här hemma med mat och tårta och diverse alkoholhaltiga drycker :) Sen bar det av till banken där det var lång kö, men eftersom man stod på gästlistan kunde vi traska före :)
Väl inne på banken såg jag en kille jag kände igen, "vafan, det var ju skilda världar-daniel"
Hahaha, en riktig B-kändis! Annie snackade med honom och det slutade med att han kallade upp mig på scenen för att sjunga "Ja må hon leva". Men när jag kom upp på scenen skulle jag tydligen sjunga själv först tyckte han, så jag och Bengt som han egentligen heter stod och sjöng "Alla Flickor" inför ett fullt banken. Haha, vilken kväll!!

TACK ALLA FÖR EN OFÖRGLÖMLIG KVÄLL, OCH ALLA FINA PRESENTER!! NI ÄR UNDERBARA!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Tack själv! Trevlig förfest, sen var det dock lite väl dimmigt för min egen del =P

Postat av: Emma

Vad bra att du hade en bra kväll! Tack för en trevlig fest! Hoppas vi ses snart igen!

2007-01-17 @ 15:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback