onsdag

Idag har Emma varit och hälsat på mig, mycket trevligt :) Vi bakade bullar, och lagom tills dom var klara dök Elin upp.. Sen har vi haft en mycket trevlig eftermiddag med bullar, te, tjejsnack och spel.. A-Ö, kan nog vara ett av världens roligaste spel.. och jag vann såklart :D men det var jämnt där framåt slutet..

Nu har berra åkt till åhus, trååkigt :S vad ska jag nu hitta på?
Imorgon blir det jobb, och kanske utgång tillochmed? Enligt Elin ska vi ut imorgon iaf :)
På fredag kommer Anna hit och vi ska laga god mat och så :) På lördag åker jag till Åhus, igen.. (känns som att jag alltid är där) men jag måste till tandläkaren i krstd på måndag så då slår jag två flugor i en smäll.. Blir nog utgång i krstd på lördag, som det ser ut nu iaf :)

Puss och Hej, alla mina läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback