måndag

Idag har jag och berra varit effektiva, gick på en föreläsning kl 2.. Den handlade om att arbeta i Danmark, rätt så intressant.. Först tyckte man att det hade jättemånga fördelar, men sen när det började handla om pensionen, (att omvandla den) och alla a-kasseavgifter och så blev det för krångligt.. Sjukt mkt att tänka på.. känns konstigt att det är så stor skillnad mellan länderna, ligger ju bara 20 min bort.

Sen åkte vi till willys, oj jävlar vad vi har handlat.. Sex påsar, och eftersom jag är klen orkade jag bara bära två. Berra fick ta resten :D

När vi kom hem ägnade jag 40 minuter åt att organisera om skafferiet för att få plats med allt.. Sen blev det hemmagjort pizza, jag hade zuccini, färska tomater, bacon, champinjoner och ost på min mmm. supergott.. :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback