fredag




jag
Såhär roligt har jag på min ensamma kväll.. Berra är i åhus.
Kom hem ifrån jobbet vid tjugo i 8, sen dess har jag ätit lite mat, rostbiff och potatissallad, lagom såhär på kvällen.. Men visst var jag bara tvungen att klämma i mig en halv kladdkaka också? möhh, jag vill kräkas!!

Mindre än två månader till London, SÅÅÅÅ UNDERBART!! Jag bara längtar och längtar.. Vill ha en ny trenchcoat tills dess, en beige.. Nån som vet var man hittar en sån? Vill ha en kort.. Har hittills bara hittat långa farbror-bosse kappor..

Angelina och hennes tamagotchi?! (vet inte alls hur det stavas) kom hit i onsdes, mkt mkt trevligt :) Hon skulle åka igen igår, men pga snöstormen fick hon stanna tills idag. Men det har bara varit trevligt :D

Imorgonkväll ska jag och Lina laga mat och mysa lite.. ska bli trevligt.. lite tråkigt att sitta här hela helgen..
 
Har nu lyckats föra över låtar och bilder ifrån datorn till mobilen.. har haft denna mobilen i 3 månader ungefär, men jag har liksom inte blivit färdig till det, seg som jag är!! Har ni sett reklamerna för jambas ringsignaler? jag vet att dom är skitjobbiga, och dom väljer alltid de sämsta låtarna.. Men dom har en, Galna Kon. Som sjunger I like to muh it... Åhh, jag bara älskar den :D Måste ha den.. tänkte hitta den på internet, något förslag på var?


Puss och Hej, Jag är en ganska trevlig tjej.. ( I mina egna ögon iaf) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback