fredag

Min underbara lilla boy har ont i benet, har haft det ett tag.. så nu är han hos veterenären med mammsen, hoppas det inte är något allvarligt..

min boy

Jobbade över igår, fina pengar.. Och imorse ringde Rosita och frågade om jag kunde börja ett par timmar tidigare idag för hennes dotter är sjuk.. Jag behöver pengar till London så jag tackar inte nej till extra jobb :)
Ska jobba hela helgen också, 13-20 imorgon, 9-20 på söndag, tufft.. Men men, pengar pengar pengar :) Kommer dock knappt träffa min älskling på hela helgen :S Får göra något mysigt ikväll när jag kommer hem ifrån jobbet..
Måste ringa Elin och avboka vår lunch idag, lite tråkigt ju..

Haha, stiff.. Som svar på din kommentar så tror jag bara du är svartsjuk ;)
Och allihopa, fortsätt skriva kommentarer, det är så kul att läsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback