fredag

Åh, vad jag känner mig nyttig.. Gjorde en god röra med bönor, morötter, tomat och lök till lunch.. Sånt jag bara kan göra när berra inte är hemma eftersom han inte äter bönor..

Igår mådde jag inte bra så jag kände inte för att gå ut, och det gjorde inte Elin heller. Så efter jobbet hade vi spelkväll hemma hos henne. Det var jättetrevligt :) Lina var också med en tag, sen gick hon ut, såklart ;)

Vid tolv gick jag hem i kylan, det tar ungefär 25 minuter.. Tro det eller ej men det var en hur skön promenad som helst.. När jag kom hem kröp jag upp i soffan med en bok och en kopp "vintersaga"té..

Jag trivs med mitt liv, har det jättebra här i min nya stad :)
Men jag saknar Josefin.. känns jättekonstigt att inte hört hennes röst på 5 månader..

Mysigast just nu:
Hello Saferide- The Quiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback