fredag

tränade både i onsdes och igår, shit, två dagar i rad, när hände det senast? haha
MEN NU SKA FLÄSKET BORT!!! :)

Igår hade vi en jättemysig fika på jobbet, tobias tog över företaget och det känns hur bra som helst.. Det blir rätt så mkt förändringar, positiva sådana. Lite andra förmåner och så.
Han har infört utlottning varje torsdag.. Alla saker som vi fått till företaget under veckan, gratisprover och sånt lottar vi ut.. Igår vann jag ett bröd :) haha, inte så roliga saker kanske men hela grejen är rolig tycker jag :)

Jag hatar att inte ha några pengar.. nu är jag så fattig så det finns inte.. Men det är bara för att jag lagt undan pengar till London.. Åhh, det ska bli så kul.. kan se mig själv spatsera runt på Londons gator i trenchcoat, skarfs och solglasögon.. Sådär härligt mystisk :) Jag vill ha vår nu!!

Puss och Hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback