tredje advent

Ja, vad ska man säga om kvällen igår? Det var kaos, men ändå roligt.. Har kommit till slutsatsen att en del personer ska man inte ha i möblerade rum :P
Min kamera gick tyvärr sönder igår så det blir inga bilder på ett tag :S
Men jag ska iaf få en ny kamera om den inte går att laga.. Skönt med ärliga personer :)

Idag har jag varit så seg som jag förtjänade, det blev rätt så hårt igår.

Emma och Lina har varit här en stund och jag lekte frisör :) Dom ska festa på Nöjesgalan ikväll så jag fick äran att göra dom fina.. Och dom blev superfina måste jag erkänna :) Kanske lägger in någon bild sen om jag får tag på någon..

Nej, nu kom baby hem.. Vi ska ha myskväll.. Kom på precis att jag inte ätit på hela dan. Kanske får gå och kocka ihop något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback