slappedag

Oj oj oj, vad slappa vi varit idag.. Det är fy och skam. Har legat i varsin soffa hela dan. Läst böcker (inte Berra iofs, den senaste boken han läste var Berts betraktelser), kollat på tv och haft musiktävling..
Den går ut på att Berra spelar en låt och jag ska säga artist och låttitel.. Jag är riktigt grym på det :) Utklassade farsan sist han var här :) Men jag satte nästan inga "tjejlåtar" som Agiulera och Mariah.. Med tanke på min bakgrund borde jag ha gjort det, men jag har nog vuxit till mig :)

Ikväll får vi finbesök.. Malin, Johan och Jakob kommer hit.. Vi ska spela spel :D och dricka glögg tycker jag! :)

Ska nog ta tag i disken nu, sen ner och handla c-vitaminer till min sjukling. Fast han verkar bättre nu som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback