onsdag

Jag var uppe i ottan. Kvart i 7 gick jag upp för att tvätta!! Berra skulle egentligen jobbat men är sjuk så han fick stanna hemma.. typiskt att han skulle bli sjuk just nu, när vi ska åka imorgonbitti :S

Efter jag slängt in dom första maskinerna satte jag mig här.. och tog igen min bloggläsning.. Det har tagit ungefär tre timmar, haha, sjukt.

Berra meddelade för en stund sen med ett sms inifrån sovrummet att han var vaken.. Lathet?
Så nu har jag försett honom med honungsvatten och alvedon brustablett.. Som vi har hemma enbart för hans skull, jag hatar dem. typ det äckligaste som finns. Men han dricker det så gärna!

Idag blir det till att packa packa packa.. För imorgon drar vi jävlari :D



Såhär fint har jag julpyntat på vårt soffbord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback