mat?

Jag har blivit konstig.. (det har jag iofs alltid varit)
Men nu gäller det maten.

Resan till Frankrike var långt ifrån hälsosam.. Vi åt så mkt flott hela tiden, att jag tillslut inte var hungrig längre, jag mådde illa bara av att tänka på mat..

I måndagskväll åt jag julbord hos Tobias. Jag var proppmätt efter det kalla, så resten fick jag trycka i mig.. För julmat, det ska man ju älska!! Jag är nog en av dom få som inte direkt uppskattar julmat. Visst, det hör till och jag äter det gärna på julafton.. Men flera dagar efter det? Vi ska käka julbord här hemma på lördag. Jag ser fram emot kvällen, men inte direkt maten.
Nu flöt det iväg här..
Det jag skulle komma till var:
Att mat just nu får mig att må illa.. Kanske var det därför jag blev sjuk igår?
Idag har jag fått i mig lite pasta med grönsaker och inte mindre än sju clementiner.. (Det är typ det bästa som finns) :) Så det går ingen nöd på mig iaf :)

Nej, nu ska jag krypa till kojs.. Jobbar öppning till stängning imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback