Juldagen

Jag har varit jättedålig på att uppdatera. jag vet!!
Men det var jobb som gällde hela helgen, från 8 på morgonen till 8 på kvällen.. Både lördag och söndag.
Sen var det till att slå in Berras sista julklappar, packa, duscha, äta och bums i säng!
Väckte Berra klockan 7 på julaftonsmorgon för att byta julklappar :) Jag fick sju stycken, så bortskämd jag är :) (Skriver mer sen om vad jag fick)
Sen jobbade jag mellan 8 och halv 12, sen kom Berra och hämtade mig och vi åkte till Åhus.

Vi har som tradition att alltid äta grönsakssoppa till lunch på julafton men eftersom jag jobbade så missade jag det :( Men mamma hade sparat till mig som jag fick när jag kom :)
Lagom till Kalle åkte vi hem till mormor och tillbringade dagen där.. Hon har precis blivit opererad så hon fick sitta i sin säng (som man kan hissa, rena lyxen) också fixade vi och donade :)
Fick fina julklappar där också :) Av mamma och pappa ska jag och Berra få möbler så vi får pengar av dom idag.. :)

Nu ska jag och Pappa ta en långpromenad och få bort alla extra kalorier..

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman!
Har varit inne o kollat upp vad du gjort senaste tiden haha Pratades ju vid för nån dag sen så jag ville mest lämna ett litet märke o säga att jag tänker på dig!
Hoppas nyårsplanerna löser sig!
Massa pussar, hälsa mannen!

2007-12-27 @ 12:01:10
Postat av: Henrik

Jag tycker att du verkar ha ett ganska händelsefattigt liv nu för tiden...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback