home from Paris

Ja, nu var det längesen jag uppdaterade er om vad jag pysslar med i mitt liv..
Frankrike var underbart.. Lite för lite sömn, skrikande på matchen och regn gjorde dock att jag nu är hes som en man.
Handlade en massa kläder :) lägger kanske in lite bilder sen.
Igårkväll jobbade jag till åtta, sen satte jag och Mathias oss i Kian, körde och hämtade Lina och Elin.. Sen bar det ut till Varalöv.. Mitt ute på landet, till chefens underbara hus.. Där väntade julbordet, och oj vad vi åt.. Jag blev mätt redan efter den kalla maten, så resten gick på ren vilja..
Sen blev det julklappsutdelning och julklappslek :) Av Tobias fick vi påslakan och ljuslyktor, jättefina :)
Under julklappsleken lyckades jag kamma hem en spargris, ett doftljus och en skyddsängel..
Alla skulle ha med sig två julklappar var.. för ungefär 20 kr stycket..

Var hemma vid halv 2 inatt och började jobba halv 9, så det blev inte mkt sömn :S Vid elvatiden när jag satt i kassan kände jag hur det började växa i munnen, och jag fick springa ut och kräkas.. Öhh, så äckligt det var.. Så jag fick rusa ut ifrån jobbet för att inte smitta någon, om det nu är vinterkräksjukan jag åkt på..
Berra kom och hämtade mig och sen dess har jag bara legat i sängen..
För en stund sen la det trådlösa av, så jag förflyttade mig ut till soffan.

Nu blir det lite mat, sen ska jag ladda in alla Frankrike-bilderna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback