torsdag

Jaha, torsdag idag, vad ska man då hitta på?
Jobb ikväll.. Nu har jag fem stängningar framför mig.. Rätt så drygt :S
Hade tänkt åka ut till Ikea idag, men jag orkar nog inte riktigt.. Blir bara att man gör av med en massa pengar som jag borde spara..
Jag borde köpa en ny jacka med, känns som att jag lever i min skinnjacka.. Måste ha lite att variera med.

Hängde in alla mina klänningar i garderoben igår.. Där är så trångt så det går inte in en pinal till. Fick tillochmed gå in på Berras sida..



Handlar man för mkt om det ser ut såhär? haha.
(Detta är bara det som hänger på klädstången, jag har fyra trådbackar och två hyllor också :P)
Jag älskar att handla nya kläder, tror att jag är beroende faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback