tisdag

Äntligen har jag jobbat klart min helveteshelg.. Gick direkt upp till gröningen efter jobbet idag och träffade Frida, Malin, Sofie och Lina. Lina skulle dock gå precis när jag kom.. Satt där och mös lite i solen.. Jag har ju missat all sol nu i helgen.. Sen blev det espressohouse såklart :)

 

När Elin slutat jobba tog vi med oss vår bärbara grill och en bag-in-box och gick ner till gröningen..
Supermysigt hade vi.. :) Käkade karre, sallad, bröd och ballerina.. 
Drack vin!


Lånade ut eftervärmen till våra "grannar" som försökte grilla flintastek på en engångsgrill, det gick sådär för dom :P Som tack fick vi marshmallowapett :)



Nu sitter och och väntar på att berra ska komma hem ifrån malmö. Derby idag ju.. Blev 1-1..
Hoppas det är fint väder imorgon så jag kan sola.. Är LEDIG imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback