skit

Jag blir så trött!!! Vi skulle få vår soffgrupp hemkörd denna veckan... När jag ringde idag för att fråga när dom ska kommer och leverera den fick jag till svar: ja, det blir inte denna veckan iaf.. för två stycken har semester.. Jaha?? det skiter väl jag i? har dom sagt att dom ska leverera den får dom väl göra det? Den står ju där ute och väntar på oss!!
Nästa helg kommer mina och berras föräldrar hit på kalas :) Då ska jag banne mig ha fått hem sofforna.. För i denna kan man knappt sitta två.. haha!

Aja, det blir nog bra.. Har iaf fått tag på nyckeln till tvättstugan nu.. Fick ringa hyresvärden så han kom hit med den.. Trevlig prick det där :P

Nu ska jag ta lite bilder som jag kan lägga ut här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback