röra bland nycklarna

Idag skulle jag vara duktig och tvätta.. Upptäckte igår att min nyckel inte gick in till tvättstugan. (vi har inga vanliga nycklar utan såna där plattor som läses av) Fick åka ner och testa berras igårkväll så jag visste att jag skulle komma in..
Vaknade klockan 8 idag och har pysslat hela dagen.. städat och fejat och monterat saker, nu börjar här bli riktigt fint :) Väntar på soffguppen bara. Och tv-bänk, soffbord, skrivbord och byrå.. och ny tv och nytt hemmabio.. också är här ju inte omtapetserat än.. Men utöver det börjar det bli klart :)

Iaf så klockan 12 släpade jag med mig all tvätt ner till tvättstugan.. och det var inte lite idag!! Kommer in genom dörren med berras nyckel.. MEN där finns tre dörrar till, en till tvättstugan, en till torkrummet och en till mangelrummet.. och självklart är dessa också låsta.. Där behöver man huvudnyckeln, och den har berra självklart på sin nyckelknippa.. (på jobbet) När jag står där ner och muttrar tittar jag på nyckeltavlan (där man beställer tid) och inser att vi satt nyckeln på fel dag.. Så IMORGON ska jag tvätta.. haha, bra det går då!!

Nu ska jag ta mig ett bad och göra mig iordning. Sen ska jag ut till colorama och betala våra tapeter.. (vi får betala lite extra för att vi vill ha en fondvägg) Det ligger brevid Ikea så jag kanske tittar inom där en sväng :)

Ska lägga in lite bilder ikväll hade jag tänkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback