project runway

Snart börjar veckans bästa program.. me love!!
Josefin skulle kommit imorgon. men hon ska provjobba på ett nytt jobb.. så hoppas det går bra för henne :)
Jag och Berra ska kolla på möbler istället.. Får bli ikea och bolagret imorgon.. Har suttit och luskollat (kan man säga så?) bolagrets hemsida nu.. Såå mkt snyggt.. Jag vill flytta, nuuu!!

Det blir ingen kräftskiva i helgen.. tråkigt tycker jag. men men. vi får hitta på något annat kul.. Ska iaf till åhus på fredag.. Åker nog tillbaka till hem redan på lördag så jag kan umgås med min man. Sen väntar 6 dagars jobb..

Idag fyller förresten min kära syster 25..
GRATTIS SIS!!!
Hon får ha sin present på fredag, eller nästa helg när hon ska ha sin 25 års fest..
Det blir riktigt bra party då :)

Nej, nu börjar det här.. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback