onsdag

Jaha, då var man ensam hemma.. Berra åkte till Tallin kl 6 imorse.. Haha, vadå besatt av HIF?

Onsdag=ledig dag=tvättdag!
Tvätt tvätt tvätt ska jag ägna mig åt efter kl 12 idag.. Pust.. Måste snart ner till jobbet och hämta jobbkläder som ska tvättas.. Glömde självklart dom igår.. Också ska jag lämna tillbaka en film som jag och Berra kollade på igår.
Music & Lyrics.. Den var bra.. Lite mer girly än vad jag trodde den skulle vara, men hey, jag klagar inte :D

Om ett par veckor flyttar vi kanske? helt stört!!
Vi har inte skrivit kontrakt än, det kan vi inte göra förrens den andra lägenheten är besiktigad.. Men det ska den göras måndagen den 13de.. Om mindre än två veckor :)

Sitter och kollar en massa inredningsgrejor.. Vet inte riktigt hur jag vill ha det?
Ska iaf pyssla en massa själv, älskar att pyssla.. Men nu har vi ju inte direkt någon plats.. Det är synd!

Idag måste jag städa.. Jag tycker alltid att här är stökigt?? Berra tycker nog att jag är pedant för det sista han sa innan han gick imorse var: städa nu inte ihjäl dig! :D


Jag längtar tills nästa helg.. det ska bli såå roligt med roadtrip :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback