onsdag kväll

Jaha, då var det kväll.. jag har datorn ikväll för berra kollar på fotboll på tvn, nån rättvisa får det ju vara :)
Så vi sitter här och trängs i vår minisoffa.. KAN SOFFGRUPPEN KOMMA SNART DÅ??

Upptäckte innan att vi inte har fått någon nyckel till tvättstugan.. För den berra har funkar inte heller.. Det var ju klyftigt av helsingborgshem.. Så jag får försöka jaga ifatt på en imorgonbitti.

Idag lagade jag riktigt god middag.. Fiskgryta med röd curry..
Hur enkelt som helst.. Fräs wokgrönsaker, på med röd curry (grytbas), låt koka upp.. I med fisktärningar i ett par minuter tills dom är färdiga.. Jag använde torsk, men det kan man ju välja själv. I med lite limesaft och servera med ris.. Det blev uppskattat.. Alltid kul att glädja sin man :) 
Han var så missnöjd med att han fick diska så jag fick muta honom med ett par godisbitar :)

Nu ska jag nog ta med mig datorn in i sängen och titta klart på en film som vi började se häromdan.. Jag somnade såklart.. This is England heter den.. verkade jättebra..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback