måndag

Jag ska bli duktigare på det här.. jag lovar.. Men shit vad vi har att göra alltid.. man kan aldrig slappna av för här finns alltid saker att organisera/packa upp.. Men det kommer bli snyggt när det är klart :)
Lägger upp bilder sen när den nya soffgruppen och matbordet kommit.. Nu är här inte så mkt att se.
Drygt att det är lång väntetid på tapetseringen.. Upp till 3 månader kan det ta, tråkigt.. Men vi har iaf beställt tapeter nu.. Vardagsrummet blir vitt, med en vit/silvrig fondvägg.. Hallen blir grå, badrummet ljusblått och köket klarrött.. Knappt att det kommer bli snyggt :D

Sovrummet är nu ljuslila och helsingborgshem vill inte tapetsera om det.. så jag ska nog måla det själv.. Vägrar att bo i den färgen längre än nödvändigt.. Blir nog nån lattebrun i sovrummet då..

Otroligt vad skönt det var att vara ledig igår, min första lediga dag på en vecka.. Jobbat 12 dagar av 14 dom senaste två veckorna.. Sånt tar på krafterna.. Men jag kommer håva in en fet lön iaf :D

Idag ska jag nog åka och hämta matbordet tror jag.. Sen blir det en runda på stan med Elin.. Frida kommer ner efter lunch så då blir det tjejfika :D Me like!! Ikväll ska jag jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback