måndag

Pust, vilken dag.. 13 timmarspass på jobbet.. Mkt att göra hela dan..
Efter klockan sex var det bara jag kvar (förutom Sandra i kassan) Ni tror inte att ALLT händer då??
Ingen kontakt med banken, så man fick göra signaturköp på alla.. Inte speciellt jobbigt egentligen men det tar mkt längre tid..
Kvittomaskinen gick sönder för ett ögonblick..
Eftersom vi inte hade någon kontakt med banken kunde vi inte göra någon butiksavstämmning när vi stängt.. Får försöka fixa det imorgon bitti..
Men pricken över i var ändå två små killar som kom in med en skadad hare..
Den var vanvårdad.. Inget hår på benen och hela haren stack piss..
Ut med dom på baksidan där vi la haren.. Ringde djursjukhuset.. Dom tyckte att den skulle avlivas. Kom vi upp med den så hjälpte dem till med det..
Den ena killen ringde sin pappa.. Han skulle köra ifrån Lund för att hjälpa till..
När jag gick hem satt han fortfarande och väntade på honom.. Undrar vad som hände med den lilla haren?

Typiskt min otur att allt händer när jag är kvällschef.. Men men.. Jag lär mig av såna här oförutsedda händelser iaf :)

När jag var påväg hem ringde pappa och gav mig ett glädjande besked :) Mina pengaproblem är över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback