fredag

Jag vill köpa bil.. Jag frågade pappa vad han tyckte och han tyckte VERKLIGEN inte att det var någon bra idé.. Nähä, då får jag väl lägga dom planerna på is.. För det är inte direkt så att jag har dom pengarna själv :P

Idag regnar det.. duggar mest.. och åhh, vad jag gillar det.. det är så mysigt med höst.. För höst betyder höstkoftor!
jag och Elin ska gå och mysa på stan idag.. Om hon bara kan vakna snart.. Såhär länge sover man väl ändå inte?? Ska köpa present till min man idag, för han fyller år nästa vecka..

Jag råkade tjuvkika på våra nya scheman på jobbet igår.. Det gör mig så förbannad.. Jag bad om att INTE få fredagkvällarna.. Det var det enda jag bad om.. Men självklart fick jag ju dom. Roligt! Hoppas det bara är tillfälligt.. Jag ska ju visa mitt missnöje, det är ett som är säkert!

Nu sitter jag och tjötar lite med Frida på msn.. Hon är i Australien där hon ska spendera dom närmsta 8 månaderna.. Hur ska jag klara mig? redan tomt här hemma ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback