fredag

Jag har varit dålig, förlåt.. kunde inte dygnet ha fler timmar? Då lovar jag att jag hade varit en flitig bloggare!!
Jag har mest ägnat mig åt jobb denna veckan, varje dag för att vara exakt.. Är bara ledig på söndag.
I tisdes kväll var vi och kollade på vår blivande lägenhet igen, kl 08.10 på tisdag morgon skriver vi kontrakt :)
Sen kom Sofie hit och vi gick ner till hamnpaviljongen och mötte upp Frida, Anna, Malin, Fredrik och Fredrik..
Blev en del strosande innan vi tillslut beslöt oss att gå till Swea och äta.. Supergott verkligen!! :) Ett glas vin på det, självklart :)
Frida åker till Australien om mindre än en vecka.. Så vi ville ha lite avskedsmiddag för henne..
Hur ska vi klara oss utan dig gumman??

Igår var jag och Berra och kollade möbler innan jag började jobba.. Och herre min skapare.. Vi köpte en soffgrupp.. Den är sååå snygg!!
En trea, en tvåa och en fotölj.. Svart skinn, med vita sömmar.. JAG ÄR SÅÅ LYCKLIG!!
Lägger in bilder på den sen!

Nu ska jag till jobbet.. Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback