torsdag

Igår var jag och fikade hos Elin och Petter. Sen lotsade vi dit Emma och satt och snackade lite, följt av en god glass nere vid hamnen. Sen gick jag och Emma hem till mig och började laga mat. Elin och Petter kom vid 8, det bjöds på fördrink, middag, vin, spel och många skratt.
Riktigt härlig kväll. Tycker lite synd om Elin som började jobba kl 9 imorse då dom inte kom härifrån förrens elva-halv 12..

Idag har jag och Emma varit effektiva. Gick upp tidigt, åt frukost. Sen körde vi ut till Ikea.. Blev en del inköp:
-Två stolar
-Överkast
-Två lampor
-Teburkar
-Tesilar
-Stekspade

Sen var vi inne en runda på väla med, men där handlade jag inte något, ska ju shoppa kläder i London sen :)

Lunch här hemma, sen en promenad ner till stranden/glass på jobbet, vidare upp i stan till Thehuset. Köpte två nya tesorter idag. Blåbär-Yoghurt och Rabarber-Grädde. Luktade så gott :)
Sen körde Emma hem och jag har fixat lite, hällt över alla teer i burkar och satt små etiketter på. Jag är så pysslig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback