onsdag

igår kunde jag inte skriva blogg, sidan fungerade inte, så det var inte mitt fel, mina kära fans.

Idag är det onsdag och jag är ledig, likaså imorgon och på fredag. Rätt så segt, men tur då att jag har vänner att umgås med :) Idag ska jag hem till Elin och fika, ska bli mysigt, så längesen vi umgicks utanför jobbet, har blivit dåliga på det. Ikväll kommer Emma, ska laga till någon god mat och ha myskväll antar jag. Imorgon ska vi göra helsingborg osäkert?! nej, vet faktiskt inte vad vi ska göra än.. inget planerat. Jag är sugen på en sväng till Ikea..
På fredag blir det fika med Frida.. det är också trevligt :) Me like- friends!!

Nu ska jag gå och handla bröd, och jord för jag ska plantera om mina blommor, jag är huslig som bara den!! Har redan städat lägenheten!!

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback